benim gördüğüm bir sürü yanlış var. kim oluşturmuş bu takvimi?
"kadir gecesini ramazan'ın son 10 gününde arayınız"
ayrıca diyanetin vakitleri erken gösterdiğini söyleyen art niyetlidir. tam tersine geç gösterdiğini söyleyenler var.
http://www.turktakvim.com/
bu sitede 15 dakika temkin müddeti de eklenerek yazılıyor.
yemek yeme işi imsak vakti ile sonlanır ezan okunmasıyla değil.
benim verdiğim siteyler arasında 90 dakika fark var. orucunu riske atmak isteyen varsa "güneş doğana kadar yemek yenebilir" diyende var. gidin onlara uyun daha az aç kalırsınız. nasıl olsa her halükarda kendinizi kandırıyorsunuz.
ayrıca bu konuyu yıllar önce yazmıştım. kibirliler doluşup ne bilirsin ayağı çekmişlerdi.
tedbir almanızı tavsiye eden insan sizin kötülüğünüzü isteyen bir insan değildir. https://www.r10.net/off-topic/441654-...ili-uyari.html