Estağfurullah, Vergiden kaçtığınızı söylemedim.

Türkiyede'ki paketler, 5 lirayken arap emirliklerinde 400 liraysa siz iyi ticaret yapacaksınız demek. fakat aklıma şu sorular takıldı ;

-; Arap emirliklerinde firmanız tutacak mı ?
-; Arap emirliklerinde lokasyon olarak ne tutulamaktadır.
-; Arap emirliklerinde en fazla hangi paketler gitmektedir ?
-; Arap emirliklerinde firmaların durumları ne ?
-; Arap emirliklerinde firmaların birbirleriyle çatışması var mı ? mesela siz sonradan yatırım yapacağınız için onlarla birlikte aynı seviyeye gelebilecekmisiniz ?
-; Arap emirliklerinde ödeme yöntemleri nasıl ? aynı türkiyedeki gibimi ?

Ayrıcada, fiyatlara KDV Uygulanacak mı ?