arkadaşla skype'da tüm işi ve detayları vs görüştük, fiyat konusunda, saat konusunda ve diğer tüm konularda anlaştık.

ama nedense bi anda skype'da cevap vermeyi kesti. olumlu olumsuz hiç bir şey yazmıyor, iş başı yapacaktım ama yarım kaldı.