merhaba arkadaşlar buradaki siteme döviz kuru vb bileşen eklemek istiyorum fakat çıkmıyor. Sanırım tema bileşenleri desteklemiyor, yardımcı olacak arkadaş varsa çok sevinirim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:19 -->-> Daha önceki mesaj 19:42:12 --

kimse yokmu yardımcı olacak