bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önerdiğin bi marka varmı hocam benim şöyle bi sıkıntım var normal hayatta konuşurken sesim az çıkar o nedenle kaliteli bişey aramıştım
Mikrofonların kalitesi daha çok sesi algılama kalitesine göre sınıflandırılıyor, daha az yada daha çok gibi değil, gittigidiyor üzerinden bakarak satıcılara sorun bence ben kulaklıklı mikrofon kullanıyorum philips ses gayet mükemmel hem kulaklığın hem mikrofonun