Ben yok demedim zaten tersine vardır kesin dedim

Para sizin karar sizin tabiki siz bilirsiniz. Ben bir nevi uyarı için söylemiştim. Ucuza yaptırdık çok iyi birisiydi ama şimdi telefonlarımızı açmıyor diyen de bir çok kişi var..

Hayırlı işler size inşallah.
teşekkür ediyorum yorumunuz için ^^