evet hocam olacak zaten üyesi olduğumuz sistemlerin iframe kodu var.Onu koymak çok kolay olmalı sizler için.
geri dönüyorum
o kadar güzel pm ler ve referanslar geldi ki.Emin olun var hocam
Ben yok demedim zaten tersine vardır kesin dedim

Para sizin karar sizin tabiki siz bilirsiniz. Ben bir nevi uyarı için söylemiştim. Ucuza yaptırdık çok iyi birisiydi ama şimdi telefonlarımızı açmıyor diyen de bir çok kişi var..

Hayırlı işler size inşallah.