ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle





Öncelikle S-Blog nedir diye sorarsanız;



S-Blog, tamamen tek kişi tarafından kodlanmış, yazılımı kullanan kullanıcıların kendi istediği gibi modifiye yapılabilen Blog&Forum karışımı bir İçerik Yönetim Sistemidir.(CMS)



Özellikleri:



- PHP 5.3,

- MySQL 5.5

- Gelişmiş admin paneli

- Template sistemi

- Eklenti/Plugin sistemi

- Gelişmiş tema düzenleme,çoklu tema opsiyonları

- Üyelik sistemi

- Usercp

- İstatistik sistemi

- Kimler online sistemi

- SEO(sb_seo)

- Gelişmiş editör(bbkod)

- SMTP mail sistemi

- Çoklu dil sistemi

- Cache sistemi

- Üyeler arası özel mesajlaşma sistemi



Ve daha bir çok özellik kısacası profesyonel yazılımlardan beklediğiniz her özellik mevcut.Tabikide bu özellikler bir sonrası güncellemede dahada çeşitlenicek.



Ekran görüntülerine geçmeden dilerseniz demo adrestende inceleyebilirsiniz: http://www.sblogplus.com



Ekran görüntüleri:



Ana sayfadan:





Sayfa gönderirken:







Admin paneli:





Admin paneli ayarlar:





Şablon düzenleme:







Yazılımı satın almak için aşağıdaki gmail adresine satın almak istediğinizi söyleyip mail atabilirsiniz:



lisans.sblog@gmail.com

Skype: Mr. Scαяєcяσω



Lisanslar 2 ana türe ayrılır:



1- 6 Aylık,

2- 1 Yıllık




İkisindede mail adresinize güncellemeler ile ilgili bilgi gelecektir.



Lisans sistemi:



Uzak sunucuda site adresiniz vasıtasıyla çalışır.Wareze düşerse hukuki yollara başvurmaktan çekinmiyorum.



Ödeme yolları ve ücretlendirmeler:



6 aylık: 60TL

1 Yıllık: 100TL



Ayrıca ilk 3 kişiye indirim yapıyoruz.



Ödeme seçenekleri:



Paypal,

Banka hesabına



Her türlü soru için ayrıca Mr. Scαяєcяσω'a skype vasıtasıyla ulaşabilirsiniz.



------------------------------------





NOT:Konu arkadaşımın isteği üzerine açılmıştır.Skype adresi ile ona ulaşabilirsiniz.




Sponsor olabiliyorsanız denemek isterim... Beğenirsem ücreti ile satın alırım


Mobil Tapatalk ile yazılmıştır. Harf cümle hatam varsa I'am soryö r