tecnohalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim dediğim yöntemlede veritabanında kayıtlı olmayanları siliyor zaten? Farklı yollar izlememiz mantık hatası oluştuğu anlamına gelmez. Vatandaşın işine hangisi kolay gelirse onu uygular, bu kadar basit. Neden bu kadar uzatmaya luzüm görüyorsun ki? Eğer amacın birilerine yardım etmekse fikrini ver işine bak bu kadar basit...

Not: Böyle bir kafayla yaptığım scriptleri bırak düşünmeyi hayal dahi edemezsin bilgin olsun.
programcı hızlı analitik düşünür, basit istikrarlı sağlam hangi yol varsa onu kullanır.
senin mantığına bakalım.

birinci işlem :
Mysql'de olan ilanların resimlerini geçici olarak farklı bir klasöre taşıyın.

ikinci işlem
içerisini temizleyip

üçüncü işlem
yeniden ilan resimlerini eski yerine taşıyınca çöplerden kurtulmuş olursunuz


bunlara gerek var mı, doğru formülü söyledik, evet o doğru ve daha mantık demeni beklerdim, biraz kendini geliştirmen lazım, emin ol yaptığın scrptler muhakkak böyle mantık hataları doludur, bunu kabullenmek ayrı bir erdemdir ama sen kabul edemiyorsun ayrı.

neyse hayırlı günler.