BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz ne dedik babacan ? hala mantık hatası yapıyorsun.
veritabanında kayıtlı olmayanları sil dedik

senin yaptığın scriptleri düşünemiyorum
Benim dediğim yöntemlede veritabanında kayıtlı olmayanları siliyor zaten? Farklı yollar izlememiz mantık hatası oluştuğu anlamına gelmez. Vatandaşın işine hangisi kolay gelirse onu uygular, bu kadar basit. Neden bu kadar uzatmaya luzüm görüyorsun ki? Eğer amacın birilerine yardım etmekse fikrini ver işine bak bu kadar basit...

Not: Böyle bir kafayla yaptığım scriptleri bırak düşünmeyi hayal dahi edemezsin bilgin olsun.