CML166 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
:s bendede 3 aydır %20 kesinti oluyor nedenini bir türlü anlayamadım
%20 kesinti yine iyi baksanıza konuyu açan arkadaşın ki 40TL'den 0.04TL'ye düşmüş hiç vermese daha iyiymiş