Diger kararsiz arkadaslara iphone 5 ve ust modelleri tavsiyemdir, elimin altinda note 4 de var 3 aylik telefon spen kullanirken arada cok az takilma yapiyor , iphone 5 de ise daha hic donma kasma yasamadim ustelik telefonda 20 mb yer kaldi ona ragmen pes , fifa ve gta gibi oyunlarda ne isinma nede donma yapmiyor , dediklerimi iphone kullananlar daha iyi anlar ama zevk ve para meselesi sonucta.