Kusura bakmayın ama yorumları kabaca okudum sanki millet cezaevinden tahliye edilmiş mahkum gibi yorumlar yapıyor Türkiyem gibi bir ülke mi var ki arkadaş gavurun memleketinde rahat ediceksin. Ne kadar kısıtlamalar olursa olsun insanın kendi toprağı gibisi yoktur. Giden arkadaşa hayırlı yolculuklar tepkim sadece yorumlaraydı.