Amoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her türlü bu durumdan site zaten etkilenecek ama şöyle olabilir şu anki site durur yeni sub açarsınız yeni kuracağınız siteyi oraya kurarsınız en azından ana site değişmemiş olur
yok hocam yeni siteyi anadizine kurmak istiyroum,

etkilenme olayından kastım şu,

şuan bir içerik var;

siteadi.com/icerik1

taşıma ve yönlendirmeden sonra sub.siteadi.com/icerik1 e yönlendir, burda sıkıntı yok.

siteadi.com u kurdum tekrar siteadi.com/icerik2 girildi, bu adrese bağlananları da sub.siteadi.com/icerik2 ye yönlendirmeye çalışacak?

bu ayrım nasıl yapılıyor, taşıma ve yönlendirme konusunda bilgisizm oldugum için çok saçma bir soru da soruyor olabilirim