Kısmen de olsa
@NK1864; arkadaşımıza katılıyorum. Çünkü başlarda ben de Bilo arkadaşımızın yazılarını zevkle okuyordum ama şimdi gördüğüm kadarıyla Bilo arkadaşımız "teorik bilgileri" mantık çerçevesinde yorumlayıp "gereksiz detaylar" ile anlatım yapıyor.
Yine de paylaşımcı olduğu için kendisine teşekkür ediyorum en azından insanlara farklı bakış açısı sunuyordur ama okunabilirliğin artması için biraz daha gerçek çalışmalardan örnekler verebilirse çok daha iyi olur.