Merhaba arkadaşlar,

2007 yılı öncesi yanılmıyorsam 3 adet adsense hesabım banlandı. Ozaman çocukluk ve hesabın çok kolay bir şekilde onaylanmaaı bunlarda etkendi tabii ki [emoji4] uzun süre bıraktım adsensi şimdi yani 8 sene sonra tekrar siteme eklemek istiyorum. Sanırım artık eskisi gibi çok kolay değilmiş ancak acelem yok o konuda sıkıntım yok.

Eski 3 hesabımda benim adımaydı. Şimdi yine kendi adıma başvursam sorun yaşar mıyım? Sitemi fişlemek istemiyorum gerçekten güzel oldu, karşılaşan fikri olan var mı?


Sent from my iPhone using Tapatalk