Açıkçası, ben hiç Iphone'yi tercih edemiyorum. Samsung S3 tercih ettim ama ciddi bir şekilde pişman oldum. Şuan için Favorim LG G4.

En yakın zamanda alacağım.
samsunglar ilerleyen zamanlarda kafayı yiyorlar. Şuankinden önceki telefonumda samsungtu kendi kendine kapanıyor birşeyler yapıyordu

Benim kişisel olarak bir telefona çok çok para ödeyip satın almam şuanki telefon gayet iyi donma kasma problemleri yok. belirttiğim gibi sadece pil sıkıntısı var onuda taşınabilir şarj cihazı aldım sorunu çözdüm

Eğer daha ucuz F/P istiyorsan bu cihazı önerebilrim