byvolkan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'dan değil. Çoğu kişi değerli bi miktar olmayabilir ama benim için değerliydi.

Son olarak pazar günü elinde olacakmış para öyle dedi. Sonuca bakacağım. Teşekkürler cevaplariniz için
Para gelince bir şeyler ısmarlarsın hocam artıkın. [emoji13]
Edit; Şaka ettim hocam. Korkma.