eğer r10dansa şikayet et , değilse doğru adliyeye dava aç.
Değerli bir miktar ise şikayet etmenizi tavsiye ederim.
R10'dan değil. Çoğu kişi değerli bi miktar olmayabilir ama benim için değerliydi.
Son olarak pazar günü elinde olacakmış para öyle dedi. Sonuca bakacağım. Teşekkürler cevaplariniz için