byvolkan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, ödememi alamadığım bi kişi var. 2 Haftadır ödeme yapmadı tarafıma.

FTP / Admin bilgilerini biliyorum. Bu kişiye neler yapabilirim ki ödememi alabileyim?
eğer r10dansa şikayet et , değilse doğru adliyeye dava aç.