Konu
Ödememi Alamadım
11-06-2015, 17:54:45
#3
Bora
byvolkan61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar, ödememi alamadığım bi kişi var. 2 Haftadır ödeme yapmadı tarafıma.
FTP / Admin bilgilerini biliyorum. Bu kişiye neler yapabilirim ki ödememi alabileyim?
eğer r10dansa şikayet et , değilse doğru adliyeye dava aç.