İlk dikkatimi çeken yer sağ alt köşedeki canlı destek bölümü çok amatörce gözükmekte ve göze çarpıyor daha güzel bir şekilde yapılabilir ikinci gözüme çarpan şeyse sayfaların geçişinde uygulamış olduğunu slayt gösterisi hem sayfayı kasıyor hem seo açısında'da zararlı.
Genel bir bakış açısı ile fena sayılmıyor ama daha düzenlemeler yapılmalı gerçek anlamda.