Yararlı bir konu olmuş, teşekkür ederim. Ayrıca konunun zamanlaması da çok güzel. Çünkü bende son 1 haftadır html öğrenmeye başladım. Bu arada Halk Eğitim Merkezleri kurs veriyor demişsiniz ama resmi sitesine baktığım zaman öyle bir kurs yok, yani Erzurum'da yok nedense. Yoksa talep olduğu zaman mı açılıyor? Son olarak kursun bize katkısı % kaç olabilir?