Konu
Konu tasarımı?
11-06-2015, 00:54:04
#2
satrancali
marzenbecher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar r10 da konu tasarımı yapan arkadaş var mı ücretiyle.
nasıl yani konu tasarımı biraz açabilir misiniz?