Evet var bana ne kadar borcu olduğunuda biliyor, bana karşı haklı olma şansı yok ama ben lafda değil kanunlar önünde haklı çıkmanın aslında peşindeyim. Yani siteyi suspend etmem bir suç teşkil eder mi tarafını merak ediyorum.
Hocam için rahat olsun , karşı tarafın mahkemeye gitmesi kendi adına zarar verir. Şahidiniz sizi 2. defa haklı çıkarmış olur. İlk haklılıgınız paranızı uyarılara ragmen alamamanız. Ha birde tehfit büyük bir suçtur elınızde dokuman var ise kıssadan hisse iki çıktı alın ve savcılığa dogru gitmeye başlayın. Hukuk hiçbir zaman böyle durumlarda sesssiz kalmaz. Özellikle kanıtlı tehdit suçlamalarında.