Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayı şu sekılde şu kadar taksit ödemesi ile anlastık demişsiniz bu anlaşmayı kagıda dökmediğinizide eklemişsiniz peki can alıcı bir sorum olacak ,

anlaşma yapılırken sözlü olarak yanınızda herhangi biri varmıydı ?
Evet var bana ne kadar borcu olduğunuda biliyor, bana karşı haklı olma şansı yok ama ben lafda değil kanunlar önünde haklı çıkmanın aslında peşindeyim. Yani siteyi suspend etmem bir suç teşkil eder mi tarafını merak ediyorum.