Arkadaşlar 1 ay önce yüklemiş olduğum Camtasia video düzenleme programının süresi bitti yenilemek için 350dolar istiyor bu doğru mu yoksa ben yanlış yerden mi bakıyorum
videodaki gibi sıfırla 30 gün daha kullan.
https://www.youtube.com/watch?v=u7rtDJiJ0ZQ