ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şık olmuş sadece sidebar kısmı biraz basit kalmış onun dışında şahane bol satışlar.
Biraz sade kalsın istedim sidebar kısmı. Teşekkürler görüşünüz için.
DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılı
Teşekkürler.