cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun yanıtlar için.En son 2006'da almıştım hesap onu kullanıyordum.ADS problemli hale gelince yeni hesap al tavsiyeleri çerçevesinde bugün başvurmuştum.Kodları ekleyince anında çıkacak sanmıştım.
Rica ederim, bol kazançlar.