Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ama firewall için değil pek genelde mikrotik de biz farklı datacenterlar arasında EOIP tunnel ile bağlantı kurmak ya da wireless hotspot cıkıslar için kullanıyoruz cok uzun zaman once yapıyorduk onları şimdi inan destek olayım desem hatırlayamam muhtemelen
firewall için önerebileceğiniz kimse var mı ?

cpu olarak e31240 kullanacağız yeterli olur diye düşünüyorum bir çok şey için.