Hocam mikrotiğe kural yazıyormusunuz ?
Evet ama firewall için değil pek genelde mikrotik de biz farklı datacenterlar arasında EOIP tunnel ile bağlantı kurmak ya da wireless hotspot cıkıslar için kullanıyoruz cok uzun zaman once yapıyorduk onları şimdi inan destek olayım desem hatırlayamam muhtemelen