http://www.relaischateaux.com/raphael

pişman olmazsın. 5 yıldız bir otel fiyatta pahalı denile bilir ama makul arıyorsan öneride yapa bilirim.

bu arada ilk defa gidecek isen hocam aklında bulunsun latte içmeden gelme içerkende latte deme latte kahve de ben tr deki gibi latte istemiştim adamlar sıcak süt getirmişti böyle utanç duruma düşmeyin aklınızda bulunsun