Çok teşekkür ederim arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için insanlık yaptık karşılığında namkörlük gördüm insanların neden bu denli birbirine güvensiz olduğunu daha da iyi anlamaya başladım, bakalım işin sonu nereye gidecek ama ben sonuna kadar giderek bu durumu sürdüreceğim. isim hakkını devretme nedenim aslında herhangi bir usulsüzlük ya da başka bir durum olursa kabağın benim başıma patlamaması içindi. Yılalrdır R10 da ve internet işlerinin içindeyim usulsuz ve yasa dışı bir işim olmadı bundan sonra olmazda insanoğlu işte maalesef herkez bir olmuyormuş bunu anladım.