GTX850M çöp değil ama süperde bir kart değil orta seviye bir kart .
Sen şimdi o asusa 3.5 k para veriyorsunya , al monsterden daha ucuza daha yüksek özellikli bir pc linki veriyorum sana .
http://www.monsternotebook.com.tr/ab...l#.VXZ0DdLtmko
Ben aylardır araştırıyorum şu an piyasada alınacak en iyi pc monster indirimdeler ve piyasada aynı bilgisayar 4k dan aşşağı değildir .
GTX 850 ile gtx 960 veya 860 arasında çok fark var bunuda unutmayın aynı şekilde gtx960 ile 970 ve 870 arasında çok fark var
O asusus alana kadar monsterden gtx970 li bir pc alırsın ve en az 5 sene piyasadaki en iyi oyunları sorunsuz oynarsın .
Az mantık diyorum .
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:15:39 -->-> Daha önceki mesaj 08:11:16 --
monsterin indirimli pc lerine zam hgelmiş bu gün lanet olsun ben almadan zam geldi ya :S
Dün bu fiyata aldım 3.976,03 TL bugün uçmuş
http://www.monsternotebook.com.tr/ur...R#.VXZ8Ms88ZhH