Arkadaşlar Konuyu okuyan herkeze selamlar saygılar;
Sizlere danışmak istediğim bir konu var yardımcı olur bilgi verirseniz memnun olurum.

Bundan 2 sene önce işlettiğim yasal olarak fatura kestiğim bir E-ticaret sitem vardı işlerimin tahmin ettiğim gibi iyi gitmemesi üzerine sitemi kapadım gerekli kanunlar ve nizamlar içerisinde. Daha sonrasında bir köşede dururken yaptıgım seo çalışmalarına cevap veren sitem google arama motorunda iyi yerlere geldi ve reklamsız olarak siparişler düşmeye başladı, sitenin ticari kaydını kapattığım için ben hiç bir şekilde satış yapmadım ve siteyi satmak istedim. Bir arkadaşımın yanında çalışan başka bir vatandaş siteme talip oldu ve siteyi satın almak istedi belli bir kısmı nakit diğer kalan bölümü ise 2 taksit olarak ödemesi üzerine anlaştık. 1. olan taksitin belli kısmını verdi bir kısmını 15-20 gün kadar gecikme ile verdi buraya kadar da hersey tamam ama aramızda hiç bir şekilde yazılı anlaşma yok. Paranın son taksidini yaklaşık 1 aydır oyalamakta bugun yarın vesaire gibi sallamakta telefonlarıma cevap vermiyor ısrarla mesaj attıktan sonra hosting gununün geldigini odenmedıgı takdırde firmanın hizmeti durduracağını söyledim benden rica etti sen öde ben sana son taksidi ile ödeme yapayım peki dedim bunuda yapayım insanlık bizde kalsın. Ama neredeyse ödemesi gereken son taksiti ödemedi 15.06.2015 tarihinde tam 1 aydır da geçmesine rağmen ödemiyor.Bende 3 gun oncesınde telefonuna mesaj attım cevap vermedı aradım meşgule attı siteyi hosting olarak kapatacağımı yazdım kendisine yine dönmedi bana, bende bugun suspend ettim maalesef. Aradan 2 saat geçmedi beni aradı tehditler havada uçuşuyor beni mahkemeye vereceğini söylüyor....
Bu arada şunuda belirteyim ben bu vatandaşa domaini devretim ilk anlaştığımız gün, yedeklerini vesairesini al sorumluluk bu saatten sonra net ve açık bir dille sendedir dedim.

- Sizce mahkemeye verse bundan bir sonuç çıkarmı ? Ben ne gibi bir tutum sergileyim ya da sergilemem doğru olur.
- Benim yerimde siz olsanız ne yapardınız ?

Bunun gibi daha önce sorun yaşamış emsal teşkil eden bir dostumuz varsa yazabilirmi ricaetsem.