Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaşırmadım açıkçası, böyle demesi saygısızlık. Evet ortaklık bitti.

GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
O zaman şöyle bir çalışma daha sağlıklı olur, SATIŞ durumunu sitenin kendisinde hem mail, hem telefon ve r10 profil linkini verin ki güven de kazanın.

Ben de r10 sitesini satıyorum desem kaç kişi inanır bana