Banada üst model verilmez gibi geliyor.Son 1 aydır yarım gün şarz gidiyor.En basit uygulamalarda bile ateş gibi oluyor. Yaklaşık 1 senedir 3310 gibi şarzı giden telefona nazar değdi. kaynak varmı kaynak??