öncelikle hayırlı satışlar dilerim. satışn sektörden birine olmasını isterim çünkü sıralamaları iyi diye müşteri mağdur eden bir yapılanmada olması müşteri gözüyle baktığımda üzücü olacaktır.
Teşekkür ederim. Elimdeki müşteriler bana ait olacak zaten, çünkü ödemelerini yaptılar, onların sitelerine çalışmalar yapıyorum şuan.