Kaynaştırma işlemleri için ben & kullanıyorum kısacası hiç % kullanmadım yazdığım koddaki tek hata degerbul yerine degerbuk yazmışım bir yerde başka çalışmaması için bir sebep yok hocam kodlar çalışır.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:04:24 -->-> Daha önceki mesaj 15:19:56 --
denemedim ama
% yerine & kullanmışsınız yanlışlık mı yoksa öyle de oluyor mu
Yeni farkettim özür dilerim hocam haklısınız çalışmaz bu şekilde gecenin 2 sinde yazdığımdan atlamışım 2. hata like teki & lerin % yapılması teşekkürler uyardığınız için.