Hocam zaten bir cok arkadaş önceki mesajlarda ne oldugunu anlatmış. Konu kapatma isteğinde bulunun. Herkes kendi yaptığından sorumludur. İster faizi alır, ister almaz. Paralar sıfırlanırca sesleri çıkmaz, konu faiz olunca bülbül gibi olurlar.

Herkese iyi forumlar.