Yahu konuyu dine çekip duruyorsunuz da siz benim dinimi veya görüşünümü biliyor musunuz da yorum yapıyorsunuz ? konumu tipik yobaz tartışmasına çevirdiniz sanki r10 webmaster forumu değil yobaz fighter günah sa günahı bana size ne yahu ? niye konuyu çöpe çeviriyorsunuz.