Kardeş sen ne kadar zekice konuşuyorsun? İki dakikada islamı çökerttin. "faiz neden haram" diye soracak kadar mı düşünmedin arkadaşım? Bir kere "bence" ne demek? Kuranda "bu ayet opsiyoneldir" diye bir ibare mi var? Tüm bankalar neden anlaşıp ülke ekonomisini geriletsin? Adamlar ülke gelişsin daha çok kazanalım diye nereye yatırım yapacaklarını düşünüyor sen ülkeyi geriletsinler diyorsun. Biraz düşünmeyi öğrenin artık...
İsteyen istediği şekilde inansın, isteyen faiz yer isteyen haram der. Benim derdim böyle saçma sapan düşüncelerle.
Bu arada 200.000 altı faize uygun değil hocam(Ekşi sözlükte bunun istatistiğini yapmıştı bi yazar), yıl sonunda bir işçinin 3 aylık maaşını alacaksınız.(Maaşa az demiyorum ama bu paranın getirisi bu olmamalı) Bence yatarak değilde parayı çalıştırarak kazanmayı deneyin, şuanda aklıma pek birşey gelmiyor ama ticaret yapmak en karlısı olur herhalde...
İslama hiçbir şekilde laf etmedim fakat atılan yorumlara bakacak olursak bu ülkenin bir ekonomik yapıya ihtiyacı yok yorumu çıkıyor. Tekrar söylüyorum İSLAMA KESİNLİKLE BİR LAF ETMEDİM!