rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes parasını faize yatırır sa
her 100 bin lirası olan bundan sonra çalışmaz ömür boyu yan gel yat,
Bu en basit örnektir.
O halde ne ekonomiye gerek var ne bankacılık sektörüne. Tüm bankalar bir anlaşma sağlayıp iki ay faizleri durdursa ülke ekonomisi geriler ve çıkan isyanlara inanamazsınız.