TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü sonuçta sen o faizden gelecek parayı haketmiyorsun. 100 bin lira yatırıyorsun ve 1 sene sonra kılı kıpırdatmadan 110 milyar çekiyorsun. 10 milyarı haramdır. Ama borsa çok farklı, borsada banka hisseleri hariç helal. Çünkü borsada bir şirkete ortak oluyorsun, şirket batarsa seninde paran gider ama şirket kazanırsa sende kazanırsın. Borsada banka hisseleri hariç haramlık birşey yok. Birde borsada kaybetme ihtimalin yok ama faizle kesin olarak kazanacaksın 0 risk belki birazda bu yüzden haramdır. İnternete faiz neden haramdır yazabilirsin.
Ya banka batarsa? Gitti 100.000
Faiz haram değildir bence... Faiz alabilmek için emek harcayıp para kazanılmalı sonuçta.