AKDAG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sen hiç 500 tane arkadaşına mesaj yollayıp denedin mi ? Fb de programla yaptığın hemen hemen her iş sıkıntı oluşturuyor.

Programın güzel ama sıkıntı oluşturabilir gibi düşünüyorum
Hocam 5000 arkadaşı olup onların hepsine mesaj atan arkadaşlar var. Gayet iyi verim alıyorlar. Sayfalara yorum atan arkadaşlar var. Olumlu geri bildirimlerde bulundular. Bunun satışını 1 arkadaşa yaptım o da iade etmek istedi. Bende programı geliştirmeye çalışıyorum.

Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
detaylı bir pm alayım
PM Gönderildi.