Peki sen hiç 500 tane arkadaşına mesaj yollayıp denedin mi ? Fb de programla yaptığın hemen hemen her iş sıkıntı oluşturuyor.

Programın güzel ama sıkıntı oluşturabilir gibi düşünüyorum