Yorum yazılması iyidir. Anti seo falanda olmuyor. Bu mantıkla olsa haber sitelerine 1000 lerce yorum geliyor, forumlarda 1000 lerce mesaj yazılıyor. Yorum yazılan konuların üstlerde çıkmaması gerekirdi. Google içerik ile yorumları ayırt edebiliyor.
Sanırım haklısınız hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:34:03 -->-> Daha önceki mesaj 10:30:53 --
Yoruz yazın, yazdırın, yazmaya teşvik edin
Genel olarak böyle bir algı var ama nasıl bir dönüşüm sağlıyor bunun mantığını anlamak istiyorum