arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi yine aynı şey olsa yine almayız başkası aldıktan sonra yine böyle ahh vahh çekeriz
Hacı o domaini alsakta yine vah vah demeyiz çünkü bizler değerlendirmesini pek bilmiyoruz + sermaye yok

Parayı basan kurtarıyor yani