Yorum yazılması iyidir. Anti seo falanda olmuyor. Bu mantıkla olsa haber sitelerine 1000 lerce yorum geliyor, forumlarda 1000 lerce mesaj yazılıyor. Yorum yazılan konuların üstlerde çıkmaması gerekirdi. Google içerik ile yorumları ayırt edebiliyor.