Peki forum, soru-cevap siteleri v.s bu kelime ağırlığını nasıl dengeliyor?
dengelemiyor efendim neden dengelesinler onlar içeriğini zaten kullanıcıdan temin ediyor mesala r10 sence sanki kelimelrde seo yapıyor bence hiçbir kelimede seo yapmasına gerek yok zaten milyonlarca kelimeyi kullanıcıdan temin ediyor buda milyonlarca aramada diğer sitelere göre öne geçmesini sağlıyor benim kastestiğim içeriğini kendi üreten siteler için onların içeriği az olduğu için bazı kelimelerde optimize edilmeleri gerekiyor yani 1000 tane konuda makale yayınlamış bir siteyi optimize etmezsen bir yere varamazsın. ama r10 gibi bir siteyi kendi haline bırakırsan milyonlarca arama kelimesinden trafik alırsın.