z6 var bende sorunsuz yükledim 5'i konu dışı bir yorum oldu ama bilgilendirmek istedim
Hocam bende yükledim şimdi z6 ya ancak arama yaparken garip garip kişinin resmi yanıp yanıp sönüyor normal mi sizde de oluyor mu sadece bendemi acaba
çok büyük bi fark göremedim sadece bildirimler değişmiş.